اخبار سایت آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی

آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی

پاناسونیک به ایجاد "زندگی بهتر،جهان بهتر" ،کمک به تکامل جامعه و شادی مردم در سراسر جهان متعهد است. علاوه بر ارائه ی طیف گسترده ای از محصولات و راه حل های مختلف، همواره بدنبال ایجاد یک "پاناسونیک جدید" که قادر به رسیدن به "زندگی بهتر،جهان بهتر" است خواهد بود.
با توجه به اینکه کشور اندونزی به دلیل قرار گرفتن در امتداد اقیانوس آرام نسبت به کشورهای دیگر آسیایی بیش تر مستعد سونامی و زمین لرزه بوده و در حالی که اقدامات برای کاهش اثرات بلایای طبیعی در آن صورت گرفته، هنوز می توان گفت ارزیابی میزان آسیب، تأثیر فاجعه و حتی ایجاد پناهگاه پس از وقوع حوادث در این کشور کار دشواری است. به همین منظور پاناسونیک با همکاری برخی سازمان های دولتی اندونزی نظیر BPPT یک بستر آزمایشی جهت ارزیابی و کاربرد فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی فراهم کرده است.
روند کار بدین صورت است که پس از رخداد یک فاجعه کارکنان به سایت های از پیش طراحی شده برای برقراری ارتباط با مرکز فرمان به منظور اشتراک گذاری عکس و ایجاد ارتباط صوتی از طریق گوشی های بیسیم بر روی فرکانس 260MHz، اعزام می شوند.
سایت هایی که برق خود را از طریق پنل های خورشیدی تأمین می کنند به دوربین های امنیتی که جهت نشان دادن فیلم های نظارتی با کیفیت بالا، مجهز شده اند که می تواند وقوع سونامی و یا دیگر خطرات را بلافاصله از طریق کنترلر مالتی اکسس بر روی فرکانس 4.9GHz حتی زمانی که کلیه خطوط برق آسیب دیده باشند هشدار دهد.
در نهایت در مرکز فرمان به کمک اطلاعات ارائه شده از سایت های مختلف و دوربین های امنیتی از طریق ایستگاه اصلی در یک نرم افزار نقشه برداری محل دقیق فاجعه مشخص شده و در مانیتور های بزرگ پاناسونیک به نمایش در می آید و از این رو این امکان فراهم می شود تا نیروها به سرعت وارد عمل شوند.
پاناسونیک امیدوار است از طریق این بستر آزمایشی بتواند دانش کافی در زمینه تأسیسات مختلف در مقیاس مشابه به منظور پیشگیری از فجایع گوناگون به ویژه در مناطق مستعد نظیر اندونزی کسب و در آخر راه حل مناسبی را ارائه دهد.

آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی

آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی

آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی