اخبار سایت بزرگترین ال ای دی 4K در مسابقات اسب دوانی کنتاکی

بزرگترین ال ای دی 4K در مسابقات اسب دوانی کنتاکی

  شرکت پاناسونیک جهت پوشش کامل مسابقات اسب دوانی کنتاکی و به منظور افزایش شور و هیجان تماشاچیان بزرگترین ویدئو بورد ال ای دی 4K را با عرض 171 فوت، بلندی 90 فوت که در ارتفاع 80 فوتی از سطح زمین قرار می گیرد، به این مسابقات عرضه کرد.
استفاده از این ویدئو بوردها در مکان مناسب، زاویه دید گسترده ای را برای لذت بردن از تمام لحظات مسابقات در Churchill Down فراهم کرده است. مسابقات اسب دوانی کنتاکی مهیج ترین ورزش دو دقیقه ای در ایالات متحده است که در سوم می در Churchill Down لوئیزویل کنتاکی برگزار شد.
تا سال گذشته ده ها هزار نفر از بازدیدکنندگان این مسابقات بدون اینکه موفق به دیدن اسب ها شوند به خانه هایشان بازمی گشتند. امسال در صد و چهلمین سالگرد مسابقات اسب دوانی در مقابل جمعیت 164,960 نفری تماشاگران ، از بزرگترین ال ای دی 4K جهان با کیفیت فوق العاده که توسط پاناسونیک و برای حل مشکل تماشاگران طراحی شده بود در Churchill Down رونمایی شد.
این ویدئو بورد با مساحت 15,224 فوت مربع در میانه ی راه و خارج از مسیر اصلی مسابقات برای جلوگیری از پرت شدن حواس سوارکاران و اسب ها قرار گرفته است.
این صفحه نمایش با بزرگی قابل توجه خود موجب می شود کلیه ی تماشاگران در هر نقطه از محل مسابقات با اشراف کامل به مسیر، به راحتی بتوانند از لحظه لحظه آن لذت ببرند.
Big Board پاناسونیک تصاویر را با وضوح و رزولوشن فوق العاده نمایش داده و اجازه می دهد ده ها هزار نفر از طرفداران تجربه خوبی از تماشای مسابقات از نزدیک داشته باشند.

بزرگترین ال ای دی 4K در مسابقات اسب دوانی کنتاکی

بزرگترین ال ای دی 4K در مسابقات اسب دوانی کنتاکی بزرگترین ال ای دی 4K در مسابقات اسب دوانی کنتاکی بزرگترین ال ای دی 4K در مسابقات اسب دوانی کنتاکی