اخبار سایت آغاز به کار ورزشگاه Arena Pantanal برزیل با طیف گسترده ای از تجهیزات صوتی، تصویری و امنیتی پاناسونیک

آغاز به کار ورزشگاه Arena Pantanal برزیل با طیف گسترده ای از تجهیزات صوتی، تصویری و امنیتی پاناسونیک

در 2 آپریل 2014 پاناسونیک اعلام کرد فراهم کننده ی تجهیزات صوتی تصویری و امنیتی ورزشگاه آرینا پانتانال که یکی از استادیوم های جام جهانی فوتبال 2014 است، خواهد بود.
آرینا پانتانال در کویابا – ماتو گروسو، محل برگزاری بسیاری از رقابت ها در طول این رویداد است که از ماه ژوئن آغاز خواهد شد.
این ورزشگاه با نام مستعار The Big Green ظرفیتی در حدود 43,000 نفر داشته و دارای ساختاری انعطاف پذیر به منظور انطباق با نیاز های آینده و برگزاری رقابت های مختلف می باشد.
تجهیزات پاناسونیک که در این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته شامل : صفحه نمایش LED با مساحت 277,4 متر مربع، سیستم های امنیتی (330 دوربین- 6 رکوردر- سرور و صفحه نمایش مانیتورینگ)،3 دستگاه IP-PBX و 60 تلفن IP، سیستم های IT و 250 صفحه نمایش فول IP با همکاری کانال Livre می باشد.
به دلیل اهمیت بین المللی این مسابقات، نیاز به در دسترس بودن بسیار بالا ی تمام خدمات وجود داشته و از کوچکترین خرابی و مشکلی در هر بازی نیز باید پیشگیری شود. به همین علت برای برگزاری موفقیت آمیز این رقابت ها منابع قابل توجهی به منظور طراحی و مهندسی تمام تجهیزات اختصاص داده شده است.
پاناسونیک از این رقابت ها نیز همچون بازی های المپیک ، با کیفیت بالا، فناوری های به روز و قابلیت اطمینان در جهت انتقال هرچه بهتر هیجان این بازیها و حفظ ایمنی تماشاگران در برزیل حمایت خواهد کرد.

آغاز به کار ورزشگاه Arena Pantanal برزیل با تجهیزات پاناسونیک   آغاز به کار ورزشگاه Arena Pantanal برزیل با تجهیزات پاناسونیک

آغاز به کار ورزشگاه Arena Pantanal برزیل با تجهیزات پاناسونیک   آغاز به کار ورزشگاه Arena Pantanal برزیل با تجهیزات پاناسونیک