loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 امروزه یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فاکس می باشد. از گذشته تا کنون همواره سرویس دستگاه‌های فکس ازجمله کالاها و سیستم هایی هستند که در اداره‌ها، دفاترشرکتها،سازمان های آموزشی و... ازلوازم موردنیاز و ضروری به شمار می رود و شیوه ای مطمئن برای دریافت و ارسال اطلاعات شناخته شده است .
در این راستا شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک دستگاه فکس مدل KX-FP711CX خود را با قابلیت های زیر عرضه می نماید. فکس پاناسونیک  باکارایی آسان، قالبی قوی ، مدرن و وسایل جانبی ارزان و در دسترس در مدل های دو کاره ، سه کاره و چهار کاره به بازار عرضه می‌شوند  سرعت ارسال فکس  14.4kbps،دارای Caller ID و Speakerphone،دفترچه تلفن با  100 حافظه و بسیاری ویژگی های برتر،جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
فکس پاناسونیک KX-FP711CX



شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

این فکس از نوع فکس حرارتی می باشد. در دستگاه فاكس از كاغذهاي شيميايي كه بصورت رول عرضه مي‌گردد، استفاده مي‌شود.
فکس پاناسونیک مدل KX-FP388CX  شرکت فاطررسانور دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر می باشد و همچنین دارای ویژگی های زیر می باشد:
•    50 برگ محفظه کاغذ
•    دارای Caller ID و Speakerphone
•    قابلیت کپی
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
فکس پاناسونیک مدل KX-FP388CX

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

فکس KX-FP365CXجزء محصولات با کیفیت، برند همیشگی پاناسونیک می باشد، این مدل با  سرعت ارسال 14.4kbps، منشی تلفنی تمام دیجیتال، دفترچه تلفن با  100حافظه و  Caller ID ،پاسخگوی نیاز شما مشتریان گرامی می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور  نماینده پاناسونیک مراجعه نمایید.

فکس پاناسونیک KX-FP365CX


 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فکس پاناسونیک با قابلیت های متنوع خود توانسته در میان برندهای محبوب از  جایگاه ویژه ای برخوردار شود.فکس پاناسونیک در انواع دو کاره،سه کاره و چندکاره عرضه می شود.

از مهمترین ویژگی ها فکس پاناسونیک مدل kx-fp701  می توان به حافظه ی 28 صفحه ی در صورت نبود کاغذ، کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان،حافظه 25 صفحه ای جهت ارسال فکس،
دفترچه تلفن 100 شماره ای و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.

فکس پاناسونیک مدل KX-FP701

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

امروزه دیگر کمتر کسی حضور تکنولوژی را در زندگی ما انکار می کند با پیشرفت تکنولوژی ،ارتباطات نیز آسان تر شده است. شاید روزی کمتر کسی فکر می کرد که مي تواند تنها در عرض چند ثانیه بتوان اطلاعاتی را از یک نقطه ی جهان به نقطه ی دیگری بفرستد. اما امروزه این کار از چندین طریقوبا سهولت امکان پذیر است و شاید یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فکس باشد. امروزه دستگاه‌هاي فكس در انواع مختلفي در بازار موجودند و هر گروه از كاربران بر حسب نيازي كه به اين دستگاه‌ها دارند يكي از نمونه‌هاي اين دستگاه را انتخاب مي‌كند استفاده از این نوع دستگاه ها هم ازنظرزمانی هم از نظر مواد مصرفی و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا در مصارف محدود می توانند نقش چاپگر یا کپی را داشته باشند و اگر از نمونه های توسعه یافته ی بهتری هم استفاده شود می توانند درقالب یک دستگاه 4 کاره ظاهر شوند ومورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید یک فکس مورد قبول و مورد انتظار و البته ایده ال  باید به موارد زیر توجه نماییم: كیفیتی عالی و سرعتی بالا +امکانات+گارانتی+ بی سیم یا باسیم+نوع کاغذ+لیزری یا معمولی+چندکاره یا تک کاره+مارک معتبر+مدل قویتر و جدیدتر و کاملتر+جوهر در صورت جوهری بودن+ ظاهر لوکس ومدرن+قابل تعمیربودن+ نوع چاپگر+ صرفه جویی در زمان و هزینه و موارد دیگر.  در این راستا شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک فکس پاناسونیک  خود را با قابلیت های متنوع به شما معرفی می نماید.این دستگاه  در انواع دو کاره،سه کاره و چندکاره عرضه می شود.از مهمترین ویژگی ها می توان به قابلیت اتصال به شبکه کامپیوتر و هم چنین وجود پورت های LAN  وUSB اشاره کرد  که می توان در یک شبکه خصوصی به اشتراک گذاشت. فکس پاناسونیک شرکت فاطر رسانور توانسته با ویژگی های بارز خود بسیاری از نیازهای مشتریان خود را برطرف نماید. .برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید

فکس پاناسونیک

 

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 352
  • بازدید کلی : 1,547