loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 8 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

دستگاه سانترال پاناسونیک  KX-TDE200  از سری محصولات دستگاه سانترال پرظرفیت می باشد که با امکانات بسیار خود سرویس های قدرتمندی را بر روی شبکه های محلی و خصوصی به وجود می آورد،ویژگی هایی هم چون سازگاری کامل با IP، پشتیبانی از تلفن اختصاصی  IP (KX-NT400)،قابلیت برنامه ریزی تا  100 دستگاه TDE به طور همزمان و بسیاری موارد دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطرسانور نمایندگی پاناسونیک  هدایت می شوید.
سانترال پاناسونیک KX-TDE200

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA600 یکی از دستگاه های سانترالی میباشد که بیشترین استفاده را در مراکز دولتی و خصوصی از قبیل وزارت خانه ها،بیمارستان ها،هتل ها و ..... را دارد. این مرکز تلفن با توجه به ظرفیت باور نکردنی خود یکی از تولیدات منحصر به فرد کمپانی پاناسونیک محسوب می شود و مشتریان مختص به خود را دارا می باشد. این دستگاه بیشتر در مکان های پر ظرفیت استفاده می شود. قابل ذکر است انتخاب این دستگاه برای شرکت هایی که رو به رشد می باشند نیز مناسب می باشد.
از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به ماژولار بودن باکس های PBX ،    رابط CTI،قابلیت سازگاری با PRI (خطوط 5 شماره ای مخابرات(اشاره کرد. این باکس سانترال دارای  11 جای کارت (Slot) می باشد که قابلیت ارتقاء  نیز،دارد.
برای مشاهده ی خصوصیات دیگر این دستگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
سانترال پاناسونیک KX-TDA600

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. از امکانات این دستگاه می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا ، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر ، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و ... اشاره کرد.

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100D یکی از پرفروش ترین سیستم های سانترال پرظرفیت پاناسونیک در طی این مدت می باشد.

این مرکز تلفن قادر به مدیریت حداکثر 112 خط شهری، 176 خط داخلی و حداکثر 160پورت داخلی دیجیتال می باشد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه انعطاف پذیری بالای آن نسبت به نیاز مشتری می باشد.

این دستگاه دارای 7 جای کارت می باشد. پشتیبانی از کارتهای داخلی آنالوگ 24 پورت، پشتیبانی از خطوط ایوان PRI 4 یا 5 رقمی، مجهز به ترمینال USB از دیگر امکانات این دستگاه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینگ زیر کلیک نمایید:

سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دستگاه سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد.  در این راستا شرکت فاطر رسانور( نمایندگی رسمی پاناسونیک)خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه داده است.
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDE100  از سری محصولات دستگاه سانترال پرظرفیت می باشد . این مرکز تلفن قادر می باشد حداکثر 64 خط و 128 خط داخلی را مدیریت نماید.  سری KX-TDE پاناسونیک با امکانات قدرتمند و ارتقاء یافته سیستمهای مخابراتی پیشرفته کاملا IP هستند که قابلیت ها و امکاناتIP تلفنی را روی شبکه محلی (LAN) و هم شبکه های گسترده (Broad Band) فراهم می آورند.
این دستگاه هم مانند TDA100 قدیم دارای  5 جای کارت می باشد . رابط های مختلف IP مانند خط IP ، خط   SIP، تلفن اختصاصی آی پی ، Softphone و خطوط داخلی SIP را می توان در این سیستم تعریف نمود.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
سانترال پاناسونیک KX-TDE100

 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد . سانترال پر ظرفیت پاناسونیک قادر به مدیریت یک مجموعه با 24 تا 1000 پورت می باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به سهولت در برقراری تماس از داخلی در مکان های مختلف، کاهش و کنترل هزینه های ارتباطی، مدیریت تماس های ورودی بدون نیاز به اپراتور انسانی و ایجاد ارتباط داخلی به داخلی بدون نیاز به هزینه کارکرد از زیر ساخت مخابرات اشاره کرد.
شرکت فاطر رسانور ارائه دهنده ی انواع دستگاه های سانترال و دارای خدمات نصب و اجرا و خدمات پس از فروش و پشتیبانی می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
دستگاه سانترال پرظرفیت

\"\"

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 1,546