loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه  شرکتها و ادارات  به دنبال راه کارهایی در جهت تغییر از سیستم مخابراتی معمولی به سمت سیستم های IP  انعطاف پذیر  و پر سرعت با هزینه مقرون به صرفه می باشند، در اینجاست که  تلفن های سانترال IP  مطرح می شوند. در یک تلفن سانترال تعدادی خط آزاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود، که این امکان را ایجاد می کند بدون مشغول بود خط تلفن با  رعایت مسائل امنیتی  با  قسمتهای دیگر ارتباط برقرار کنید . تلفن سانترال IP مدل KX-NT346 شرکت فاطررسانور داری ویژگی هایی هم چون 2 پورت اینترنت (100BASE-T)، پشتیبانی از (PoE)، 24 کلید قابل برنامه ریزی و بسیاری قابلیت های برتر می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن سانترال IP مدل KX-NT346

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن سانترال پاناسونیک  در کنار دستگاه سانترال پاناسونیک  این امکان را به شما میدهد که خطوط داخلی و شهری خود را مدیریت نمایید،هم چنین امکان برقراری کنفرانس، انتقال خطوط به قسمت های دیگر شرکت، 8کلید CO ، بلندگوی دیجیتال و قابلیت های دیگر را شامل می شود،جهت کسب اطلاع و مشاهده سایر مدل ها  با کلیک بر روی لینک زیر، به سایت شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک مراجعه نمایید.
تلفن سانترال   KX-DT 321

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن سانترال به تلفن های رومیزی ای گفته میشود که میتوان چند خط شهری و داخلی را با آن کنترل کرد.
اگر شما 20 خط شهری داشته باشید در حالت عادی احتیاج به 20 عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد برای رفع این مشکل احتیاج به تلفن های سانترال است که مشکل ما را حل کند.
از دیگر مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان بدون هزینه تلفن می باشد.
همچنین میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود، اپراتور می تواند به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی انتقال دهد.
تلفن سانترال KX-DT 346 دارای خصوصیات زیر می باشد که شرکت فاطر رسانور قادر به ارائه ی آن می باشد.
•    نمایشگر 6 سطری نورانی
•    24 کلید شهری قابل برنامه ریزی
•    توانایی پشتیبانی بلوتوث
برای اطلاعات بیشتر از ویژگی های این مدل و مدل های دیگر تلفن سانترال ،بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن سانترال KX-DT 346

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3722BX از محصولات  شرکت پاناسونیک می باشد که دارای ویژگی هایی نظیر شماره انداز CID ، شمارنده ی پیام، سیستم پاسخگویی دیجیتال، دفترچه تلفن 100 شماره ای، حالت شب، کارکرد بدون برق می باشد. همچنین این محصول دارای 2 گوشی دیجیتال می باشد.
برای اطلاعات بیشتر از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3722BX

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن بیسیم KX-TG3411 از برند همیشگی پاناسونیک دارای قابلیتهایی هم چون شماره انداز (CID)، دفترچه تلفن 50 شماره ای، عمر باطری  تا 10ساعت، 5 حافظه شماره گیری مجدد و بسیاری مزایای دیگر می باشد،برای کسب اطلاعات در مورد این گوشی و سایر محصولات پاناسونیک با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور هدایت خواهید شد.
تلفن بی سیم KX-TG3411

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن یکی از ابزار های ارتباطی امروزه می باشد که در انواع مختلف (تلفن رومیزی، تلفن بی سیم، تلفن اینترنتی، تلفن سانترال) تولید می شود. شرکت پاناسونیک قادر به تولید مدل های متنوع تلفن برای پاسخ به نیاز مشتریان می باشد.
گوشی تلفن KX-T2375 دارای قابلیت های متنوعی از جمله صفحه نمایش دارای ساعت، شماره گیری اشاره ای برای  30 شماره تلفن، حافظه شماره گیری مجدد، بلند گوی دیجیتال  2 طرفه می باشد.
برای اطلاع از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور برروی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن KX-T2375

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت فاطر رسانور نماینده ی رسمی پاناسونیک با ارائه ی محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک سعی بر آن دارد تا نیاز مشتریان را پاسخگو باشد. گوشی های  تلفن رومیزی پاناسونیک در انواع مختلف برای رفع نیاز مشتریان تولید و ارائه شده است.
گوشی تلفن مدل KX-TS500 دارای قابلیت های زیر می باشد:
•    کلید شماره گیری مجدد
•    دارای کلید FLASH
•    قابلیت تغییر حجم صدا در 4 مرحله
•    قابلیت نصب دیواری
برای اطلاع بیشتر از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن مدل KX-TS500

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن های سانترال پاناسونیک خود خانواده ای بزرگ در بستر سانترال پاناسونیک بوده و خدمات گوناگونی بسته به نوع دستگاه های سانترال کم ظرفیت، پرظرفیت و دستگاه های سانترال تحت شبکه ارائه می دهند.
شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک تلفن های سانترال خود را در مدل های مختلفی بسته به نیاز مشتریان ارائه می دهد. مدل KX-DT 333 دارای خصوصیات زیر می باشد:
•    نمایشگر  3 سطری نورانی
•    24 کلید CO قابل برنامه ریزی
•    بلندگوی دیجیتال
برای اطلاع از سایر خصوصیات این مدل و آشنایی با مدل های دیگر تلفن سانترال پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن سانترال KX-DT 333

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی تلفن بی سیم KX-TG 9385  سری TG از خانواده بزرگ پاناسونیک در عرصه مخابرات می باشد که دارای ویژگی هایی هم چون یک گوشی بیسیم اضافه ، دفترچه تلفن( 600 شماره روی بیس و 100شماره روی گوشی،  قابلیت افزایش تا 6 گوشی و.. از قابلیت های برتر   KX-TG 9385 پاناسونیک، می توان به ارتباط داخلی بین بیس و گوشی ،  امکان استفاده از 2 خط تلفن به طور همزمان  اشاره کرد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور هدایت خواهید شد
گوشی تلفن بی سیم KX-TG 9385

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت فاطررسانور تلفن بی سیم خود را  از سری محصولات 3 خانواده پاناسونیک به شما عرضه می نماید،مدل  KX-TG3711 دارای  کیفیت صدا  تا 2.4 گیگا هرتز، عمر باطری  تا 10ساعت، دارای باطری های قابل شارژ Ni-MH،  کارکرد بدون برق در هنگام قطعی برق ،شماره انداز (CID)و بسیاری ویژگی های برتر و کاربر پسند  می باشد،برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرگت فاطررسانور مراجعه نمایید
تلفن بی سیم KX-TG3711

شرکت فاطر رسانور بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821  با ویژگی های برجسته خود موجب تمایز با برند های دیگر شده است از جمله این قابلیت ها می توان به مواردی هم چون سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال  به صورت 18 دقیقه، حافظه دفترچه تلفن با ظرفیت 100 نام مخاطب و شماره تماس،وجود caller id در هنگام تماس مخاطب،امکان برقراری کنفرانس 4نفره و بسیاری ویژگی های دیگر می توان اشاره نمود.
برای مشاهده سایر قابلیت ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدل های شیک و در عین حال متنوع تلفن بی سیم پاناسونیک را از شرکت فاطررسانور، نمایندگی رسمی پاناسونیک تهیه کنید. گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG7642 دارای سیستم  ارتباطی بی سیم پیشرفته دیجیتالی با فرکانس 1.9 گیگا هرتز می باشد. ویژگی های عمومی  هم چون شماره انداز گویا،دفترچه تلفن،سیستم منشی دیجیتال  و هم چنین قابلیت های تخصصی همانند امکان اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث،  امکان برقراری کنفرانس تا 4 نفر، تکنولوژی     DECT 6.0 و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن بی سیم KX-TG7642

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت پاناسونیک توانسته با ورود به عرصه مخابرات نیاز مشتریان را در این زمینه بر طرف نماید . این شرکت، تلفن های بی سیم پاناسونیک را در مدل های مختلفی ارائه داده است که   KX-TG9391  یکی از پر فروش ترین ها  از این خانواده می باشد. از مهمترین ویژگی های این مدل می توان به کارکرد بدون برق، سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال آن اشاره کرد. مشخصات دیگر شامل موارد زیر می باشد:
1.    قابلیت افزایش تا 6 گوشی
2.    بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0
3.    امکان استفاده از 2 خط تلفن
4.    شماره انداز گویا
برای کسب  اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG9391

شرکت فاطر رسانور بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن بی سیم  مدل KX-TG6641 محصول شرکت پاناسونیک دارای ویژگی های برتری می باشد که از جمله آن  می توان به موارد زیر اشاره کرد:
این مدل دارای شماره انداز گویا بوده یعنی بدون نیاز  به دیدن شماره تماس گرفته شده در هنگام اعلام شماره، متوجه شماره تماس گرفته شده می شوید. دارا بودن تکنولوژی DECT 6.0 Plus ، کارکرد در هنگام نبود برق، قابلیت بهینه سازی مصرف انرژی و سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 18 دقیقه ای از دیگر قابلیت های این تلفن بی سیم می باشد.
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6641

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 شرکت فاطررسانور تلفن بیسیم مدل KX-TG3662   پاناسونیک را با ظاهری متفاوت  و متنوع به شما عرضه می نمایداز قابلیت های این گوشی بی سیم  می توان به  تکنولوژی تا   2.4 گیگا هرتز، قابلیت افزایش تا 6 گوشی ، سیستم CID ،سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای در صورت عدم پاسخگویی مخاطب،امکان برقراری کنفرانس و بسیاری ویژگی های برتر متناسب با نیازهای مشتریان اشاره کرد،برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن بی سیم KX-TG3662

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

تلفن های سانترال پاناسونیک خدمات گوناگونی بسته به نوع دستگاه های سانترال کم ظرفیت، پرظرفیت و دستگاه های سانترال تحت شبکه ارائه می دهند. تلفن های سانترال IP امکان استفاده در بستر شبکه را نیز دارند.
تلفن سانترال IP مدل KX-NT366 دارای امکانات زیر می باشد:
•    صفحه نمایش 6 سطری
•    2 پورت اینترنت (100BASE-T)
•    پشتیبانی از (PoE)
برای اطلاع از سایر ویژگی های این محصول و آشنا  شدن با محصولات دیگر شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن سانترال IP مدل KX-NT366

شرکت فاطر رسانور بازدید : 8 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

این مدل تلفن بی سیم پاناسونیک مناسب برای محیط های متفاوت  است به ویژه مکان هایی که نیاز به یک تلفن ثابت احساس می شود، و در صورت نیاز می توان با استفاده از هندست های بی سیم و تبدیل تلفن به یک ایستگاه پایه از آن استفاده کرد. با توجه به این ویژگی ها، میتوان تلفن بی سیم KX-TG3661را برای دفاتر کاری بسیار ایده آل دانست. از ویژگی های دیگر این مدل موارد زیر را می توان نام برد:
•    سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای
•    قابلیت سیستم CID (شماره انداز)
•    ضبط مکالمات
•    دفترچه تلفن 100 شماره ای
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3661

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

مدل KX-TG6841 مدل 2013 کمپانی پاناسونیک است که با طراحی زیبا و ویژگی های جدید و منحصر به فرد پاسخگوی نیازهای مشتریان خود می باشد.از ویژگی های بارز این محصول می توان موارد زیر را نام برد:
منشی تلفنی با قابلیت تماس اتوماتیک  و اعلام پیام جدید، نویزگیر پیشرفته ، کارکرد بدون برق بیس، سیستم پاسخگویی دیجیتال 18 دقیقه ای و برقراری تماس با شماره ی از پیش تعیین شده جهت اعلام پیام ، سازگار با دستگاه TGA20 (کلیدیاب)، صفحه نمایش LCD بر روی بیس و گوشی ، دارای تکنولوژی DECT 6.0 Plusو بسیاری موارد دیگر را  اشاره نمود.هم چنین این گوشی قابلیت ارتقا تا 6گوشی را دارا می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گوشی تلفن بی سیم   KX-TG6841



شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

شرکت فاطر رسانور نماینده ی رسمی پاناسونیک توانسته با محصولات خود نیاز مشتریان را پاسخ دهد و رضایت آنها را جلب نماید. این شرکت محصولات متنوعی را ارائه می دهد که تلفن رومیزی نمونه ای از آنها است. مدل های KX-TS880 و KX-TS881 از جدیدترین مدل های تلفن رومیزی پاناسونیک هستند که دارای خصوصیات زیر می باشند:
•    دارای صفحه نمایش سه سطری
•    دارای بلندگو و هندزفری
•    دفترچه تلفن 50 شماره ی
•    20 حافظه برای شماره های گرفته شده
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن مدل KX-TS880 و KX-TS881

 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

گوشی تلفن رومیزی  KX-TS600 پاناسونیک دارای قابلیت هایی هم چون صفحه نمایش سه سطری با ساعت، Caller ID با  50 حافظه، سه حافظه برای شماره گیری سریع و ویژگی های برتر دیگر می باشد،برای مشاهده این مدل و  جدیدترین ها از خانواده پاناسونیک به سایت شرکت فاطررسانور مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن KX-TS600

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

شرکت فاطر رسانور با محصولات خود مانند تلفن رومیزی پاناسونیک مدلkx-ts620 توانسته نیاز مشتریان را پاسخ دهد. این مدل دارای ویژگی های زیر می باشد:
•    سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال
•    سازگار با سیستم CallerID
•    پنجاه حافظه نام و شماره تلفن CallerID
•    خروجی تلفن جانبی
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن KX-TS620

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

تلفن سانترال یا pbx  Private Branch Exchange)) یک شبکه تلفن خصوصی است که در درون شرکتها یا سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم تلفن سانترال این امکان را به شما میدهد که بدون مشغول بودن خط تلفن با سایر قسمت ها مکالمه تلفنی برقرار کنید.
تلفن سانترال شماره های شهری، شماره تلفن های دریافت شده از شرکت مخابرات یا PSTN سازمان را بین کاربران به اشتراک می گذارد و امکان استفاده از خطوط شهری را برای همه کاربران فراهم می کند. کاربرد تلفن سانترال را می توان  در ,بیمارستان ها,شرکت ها,هتل ها, ادارات و بسیار موارد دیگر یافت.در این زمینه شرکت فاطر رسانور تلفن سانترال KX-DT 343 را با قابلیت هایی فراوانی به شما عرضه می نماید از جمله : نمایشگر  3 سطری نورانی ، 24 کلید CO قابل برنامه ریزی، کنسول  60  DSS (اختیاری  390 KX-DT )، ماژول بلوتوث (اختیاری  307 KX-NT) و بسیاری قابلیت های دیگر,جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن سانترال KX-DT 343


شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

مدل های مختلف و متنوع تلفن بی سیم پاناسونیک را با گارانتی اصلی از شرکت فاطررسانور، نمایندگی رسمی پاناسونیک تهیه کنید.
- تلفن بی سیم دیجیتال KX-TG3721 با منشی تلفنی 2.4GHZ
- سیستم پیام گیر و شمارش پیام ها ( در حدود 18 دقیقه )
- سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال
- بلند گو ( Hands Free ) روی گوشی
- حالت شب ( قطع زنگ در هنگام شب )
- گیره محکم روی گوشی
- تکنولوژی بهبود کیفیت (صدای دیجیتال(
- تنظیم دلخواه صدای سیستم
- قابلیت انسداد تماسهای ورودی
- 100 حافظه با نام و شماره تلفن
- زنگ پلی فونیک 30ملودی / 10 آهنگ روی گوشی
- گیره دیواری دستگاه اصلی و شارژر.

برای مشاهده تلفن های بی سیم پاناسونیک برروی لینک زیر کلیک کنید:
تلفن بی سیم پاناسونیک

 



شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

از زمان اختراع تلفن ، براي بيش ازيك قرن، اين وسيله نقش منحصر به فردي را در دنياي ارتباطات ايفا كرده است. امروزه هر چند شيوه‌هاي جديد ارتباط (همچون تلفن همراه) ظهور كرده‌اند، ولي نياز به استفاده از تلفن ثابت، به دليل داشتن مزاياي خاص همچنان از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. شرکت فاطررسانور  نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران تلفن پاناسونیک خود را با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا و هم چنین ارتباطی متمایز به شما معرفی می کند گوشی تلفن KX-TS3282 شرکت فاطرررسانور دارای قابلیت های فراوانی  هم چون حافظه شماره گیری مجدد، بلند گوی دیجیتال  2 طرفه، قابلیت تلفن سانترال به صورت  2 خط اصلی و  8 خروجی، دو خط با قابلیت برقراری ارتباط کنفرانس سه نفره و بسیاری مزایای دیگر می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر برروی کلمه زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن KX-TS3282



شرکت فاطر رسانور بازدید : 8 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

از زمان اختراع تلفن ، براي بيش ازيك قرن، اين وسيله نقش منحصر به فردي را در دنياي ارتباطات ايفا كرده است. امروزه هر چند شيوه‌هاي جديد ارتباط (همچون تلفن همراه) ظهور كرده‌اند، ولي نياز به استفاده از تلفن ثابت، به دليل داشتن مزاياي خاص همچنان از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. شبكه‌هاي تلفن ثابت در اين فاصله دچار تغييرات گسترده‌اي شده و سرويس‌هاي جديدي بر روي آنها تعريف شده است به طوری که دیگر نمی توان آنها را صرفاً تلفن دانست. شرکت فاطر رسانور (نمایندگی رسمی پاناسونیک) راهبردهای بسیاری را در این زمینه به کار  گرفته است و با درنظر گرفتن همه نیازهای مشتریان خود ، تلفن های رومیزی  مدرن، با کیفیت پایدار و جذاب را ارائه می دهد. تلفن رومیزی پاناسونیک این قابلیت را دارا هستند که کاربردهای  یک تلفن معمولی با کاربردهای یک  تلفن بی سیم را در یک ساختار قرار بدهند  هم چنین شرکت فاطررسانور تلفن بی سیم، تلفن سانترال و گوشی تلفن  را در گروه بندی این محصول جای داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن رومیزی

شرکت فاطر رسانور بازدید : 11 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی نیاز به استفاده از تجهیزات مخابراتی مدرن به منظور سهولت در ارتباطات در شرکتها و ادارات احساس می شود.در این زمینه شرکت فاطر رسانور تلفن سانترال پاناسونیک  را به مشتریان خود پیشنهاد داده است.

سیستم تلفن سانترال دارای ویژگی های  منحصر به فردی هم چون موارد زیر می باشد:

-24ساعت و بدون نیاز به اپراتور

-از نظر سخت افزار بهینه و از نظر هزینه مقرون به صرفه است.

-امنیت شبکه به راحتی فراهم و در دسترس است.

-امکان شماره گیری و برقراری ارتباط با خارج از سیستم وجود دارد.

-می توان برقراری تماس های داخلی را ممکن نمود.


سیستم های تلفن سانترال قابلیت برقراری ارتباط با داخلی ها با کلید های قابل تعریف و تنظیم و تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را دارند بدین صورت که بدون مشغول بودن خط تلفن با سایر قسمت ها مکالمه تلفنی برقرار کنید و یا  تماس حاصله را به هر قسمت دیگر شرکت یا اداره انتقال دهید. تلفن سانترال پاناسونیک  با نظر به نیازهای اساسی مشتریان خود در مدل هایی شیک و درعین حال کارآمد طراحی شده اند و داری ویژگیهایی هم چون ID  ،  HOTLINE ، امکان استفاده از هندز فری، دفترچه تلفن ، شماره گیری سریع و بسیاری از ویژگی های دیگر می باشد. همچنین با استفاده ازDSSCONSOLE    می توان حجم کار اپراتور ها را کاهش داد . کاربرد استفاده از مرکز تلفن سانترال را می توان در ادارات ,بیمارستان ها,شرکت ها,هتل ها,برج ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید

تلفن سانترال پاناسونیک

 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در بستر ارتباطی ،هم چنان نياز به استفاده از تلفن ثابت، به دليل داشتن مزاياي خاص از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. شبكه‌هاي تلفن ثابت در اين فاصله دچار تغييرات گسترده‌اي شده و سرويس‌هاي جديدي در کنار آنها تعريف شده است که یک از آنها تلفن بیسیم می باشد. درکشور ما،  گوشی های تلفن بی سیم پاناسونیک نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند،  تلفن بی سیم مركب از یك گوشی تلفن و یك دستگاه ثابت است، به گونه ای كه ارتباط گوشی تلفن، بدون استفاده از سیم و از طریق ارسال و دریافت امواج رادیویی با دستگاه ثابت برقرار می شود.سیستم های تلفن بی سیم با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع مختلف تک گوشی ،دو گوشی ، سه  گوشی و  چهار گوشی  عرضه می شوند.از ویژگی های بارز تلفن بی سیم پاناسونیک شرکت فاطررسانور می توان به موارد زیر اشاره کرد: منشی تلفنی،نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID) ، منو وتقویم فارسی ،فناوری بلوتوث و هم چنین قابلیت ارسال و دریافت sms می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.

تلفن بی سیم

 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 11 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

امروزه با وجود تکنولوژی های پیشرفته ارتباطی،تلفن ها هم چنان جایگاه خود را حفظ کرده اند،اکثر ارتباطات در دنیا به صورت ارتباط تلفنی صورت می گیرد.درکشور ما، گوشی های تلفن پاناسونیک با صعود تکنولوژی همگام شده اند و  دارای امکانات فراوانی می باشند.شرکت فاطررسانور  نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران تلفن پاناسونیک خود را با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا و هم چنین ارتباطی متمایز به شما معرفی می کند. از دیگر محصولات این گروه می توان به تلفن های رومیزی پاناسونیک وتلفن های بی سیم پاناسونیک  و دستگاه های فکس پاناسونیک که نقش موثری در منازل  وادارات دارند، اشاره کرد .برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن پاناسونیک

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 1,529