loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

دیتاپروژکتورهای سری NT پاناسونیک با ظاهری کاربرپسند و در عین حال ساده،توجه زیادی را به سوی خود جلب کرده است، ویدیوپروژکتور PT-VX400NT  دارای تکنولوژی ساخت 3LCD، شدت روشنایی  400 انسی لومنز،طول عمر لامپ تا   5000 ساعت، وزن 3.6 کیلوگرم می باشد،هم چنین ورودی های HDMI، میکروفون ، دو ورودی ویدئو IN/OUT  و یک ورودی S-Video از قابلیت های این دستگاه می باشد،برای مشاهده سایر قابلیت های پروژکتورهای پاناسونیک با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور هدایت خواهید شد.
ویدئو پروژکتور PT-VX400NT

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای این کار اطلاعات (تصاویر) را از دستگاه های مختلف نظیر ویدئو,  DVD , VCD,  دوربین های فیلمبرداری و کامپیوتر دریافت و پردازش نموده و توسط لنزی که در آستانه دستگاه  قرار دارد تصاویر را با بزرگنمایی برروی پرده نمایش منعکس می کند. این دستگاه در اتاق جلسات , سالن های کنفرانس, مراکز سمعی و بصری, سالن های همایش یا آمفی تئاتر, دفاتر مدیران, دانشگاه  ها و به طور کلی مواقعی که نیاز به دمو و پرزنت محصول و خدمات وجود دارد، استفاده می شود. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین کمپانی های فعال در عرصه ساخت دیتا پروژکتور است که با تولید انواع مختلف  ویدئو پروژکتور, تمام نیاز های کاربران را پوشش می دهد.
پارامتر های گوناکونی در انتخاب ویدئو پروژکتور متناسب با نیاز شما وجود دارد اما از مهمترین آنها  می توان به شدت روشنایی، رزولوشن، کنتراست، وزن، طول عمر لامپ، تعداد و نوع ورودی و خروجی ها اشاره کرد. ویدئو پروژکتور شرکت فاطر رسانور مدل  PT-EX600 دارای قابلیت هایی هم چون :تکنولوژی ساخت   LCD، شدت روشنایی  6000 انسی لومنز، رزولوشن واقعی XGA - 1024* 768، طول عمر لامپ  4000 ساعت,   دو ورودی RGB یا, VGA     دو ورودی ویدئو IN/OUT و یک ورودی S-Video و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئوپروژکتور PT-EX600

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 باپیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، دیتا پروژکتورها نیز روند رشد و تکامل پر پیچ و خم خود را پیموده اند و در حال حاضر قادرند بسیاری از انتظارات کاربران را برآورده نمایند. امروزه ویدئو پروژکتور در موقعیتهای مختلفی ، به کمک کاربران شتافته و با بالا بردن بهره وری آموزش ، جلسات و سمینارها نقش بسزایی در ارتقاء کیفی اینگونه گردهمایی ها داشته. با توجه به تنوعی که در برند و نوع  ویدئوپروژکتورها وجود دارد  انتخاب ویدئوپروژکتور مناسب بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین برندها در این زمینه بوده است . در این راستا شرکت فاطررسانور ویدئوپررژکتور مدل PT-LS26 را به شما پیشنهاد می دهد. دو تکنولوژي مهم و برتر در حوزه ویدئوپروژکتور DLP و ديگري به نام LCD مي باشد . که معمولا بيشتر کمپاني ها از هر دو تکنولوژي جهت ساخت دستگاهها استفاده مي کنند. تکنولوژی DLP با استفاده از انحراف آینه های میکروسکوپی دیجیتالی کار می کند. ویدئوپررژکتور مدل PT-LS26 با تکنولوژی ساخت DLP، وضوح تصاویر تا 2600 انسی لومنز ،کنتراست 3000:1،طول عمر لامپ 4000ساعت،وزن 2.3 کیلوگرم و بسیاری قابلیتهای دیگر تمامی نیازهای شما را پوشش می دهد هم چنین این ویدئوپروژکتورها سازگار با محیط زیست می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئو پروژکتور مدل PT-LS26

شرکت فاطر رسانور بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

استفاده از تکنولوژي پروژکتورها در عرصه آموزش به طور روز افزوني عموميت پیدا کرده است. استفاده از اين ابزار در عرصه بازرگاني و تجاري جهت انتقال مناسب تر مفاهيم وايده ها اجتناب ناپذير می باشد. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین کمپانی های فعال در عرصه ساخت تجهیزات الکترو.نیکی و دیتا پروژکتور است که با تولید انواع مختلف  ویدئو پروژکتور, تمام نیاز های کاربران را پوشش می دهد. ویدئو پروژکتور مدل PT-VX400شرکت فاطررسانور  با شدت روشنایی 4000  انسی لومنز و هم چنین وزن متناسب 3.6 کیلو گرم،رزولوشن XGA - 1024* 768،طول عمر لامپ 5000 ساعت و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

ویدئو پروژکتور مدل PT-VX400

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویدئو پروژکتور مدل PT-LX300 از محصولات شرکت پاناسونیک می باشد که با استفاده از تکتولوژی DLP ساخته شده است. این محصول دارای رزولوشن واقعی XGA - 1024 * 768 ، شدت روشنایی 3000 انسی لومنز، ورودی HDMI، بلندگوی واقعی 2 واتی، ورودی و خروجی کامپیوتر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور  هدایت خواهید شد:
ویدئو پروژکتور مدل PT-LX300

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

همگام با تکامل ویدئو پروژکتور، کاربردهای آن نیز با توجه  نیازهای متفاوت کاربران، افزایش چشمگیری داشته است. علاوه  بر آن ، حوزه استفاده از دیتا پروژکتور به بسیاری از مراکز دولتی، تحقیقاتی و پژوهشی، مراکز نظامی و عملیاتی، تجارت و دموی محصولات و خدمات،  نیز توسعه یافته است. با توجه به کاربران  و  سلیقه های متفاوت در انتخاب ویدئوپروژکتور امکاناتی که هر دستگاه پروژکتور دارد متمایز از دیگر قابلیت ها می باشد..شرکت فاطررسانور نماینده محصولات مخابراتی پاناسونیک با  بررسی نیازهای کاربران خود  ویدئوپروژکتور PT-LX30h به شما عرضه می نماید این دستگاه با تکنولوژی ساخت LCD،شدت روشنایی با کیفیت عالی 3000 انسی لومنز،کنتراست 2500:1،طول عمر لامپ تا 4000ساعت،وزن 2.9 کیلوگرم و هم چنین ورودی صدا،شبکه،ورودی ویدئو و لوازم جانبی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئو پروژکتور مدل PT-LX30h

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

ویدئو دیتا پروژکتور دستگاهی است که امکان انعکاس تصاویر کامپیوتر ، ویدئو، دوربین فیلم برداری و ... را بر روی پرده نمایش فراهم میکند.

این دستگاه امروزه با نامهایی نظیر دیتا پروژکتور، مالتی مدیا پروژکتور، ویدئو پروژکتور ، معرفی می گردد. با توجه به تنوعی که در برند و نوع  ویدئو پروژکتورها وجود دارد آگاهی در مورد انتخاب ویدئوپروژکتور مناسب  از موارد ضروری به شمار می رود و هم چنین این انتخاب، بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین برندها در این زمینه بوده است. شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک ویدئو پروژکتور مدل PT-TW231 را به شما عرضه می نماید. این دیتا پروژکتور دارای تکنو لوژی  LCD، شدت روشنایی 2500 انسی لومنز، طول عمرلامپ4000ساعت، وزن 4.7 کیلوگرم و با  رزولوشن واقعی    WXGA - 10280* 800 و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویدئو پروژکتور مدل PT-TW231

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

 

استفاده از تکنولوژي پروژکتورها در عرصه آموزش به طور روز افزوني عموميت پیدا کرده است. استفاده از اين ابزار در عرصه بازرگاني و تجاري جهت انتقال مناسبتر مفاهيم وايده ها اجتناب ناپذير می باشد. همچنين استفاده از پروژکتور در سمینارها  و کنفرانس ها جهت پخش مراسم در ابعاد بزرگ  جذابيتي فوق العاده ايجاد است.کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین کمپانی های فعال در عرصه ساخت تجهیزات الکترو.نیکی و  دیتا پروژکتور است که با تولید انواع مختلف  ویدئو پروژکتور, تمام نیاز های کاربران را پوشش می دهد. ویدئو پرژکتور  های پاناسونیک دارای تکنولوژی منحصر به فرد می باشد که در برند های  دیگر  یافت نمی شود. . ویدئو پروژکتور پاناسونیک شرکت فاطررسانور  در سه سطح ، جهت سالنهای کوچک ،متوسط و بزرگ متناسب با نیاز مشتری  طراحی و تولید شده است. از ویژگی های بارز این محصول می توان به شدت روشنایی بالا، رزولوشن بالا ، کنتراست بالا، وزن کم ، قابلیت حمل، طول عمر لامپ مناسب ، زوم دیجیتال، تکنولوژی ساخت LCD،تصحیح ( Keystone Correction ) اشاره کرد. هم چنین این ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال به شبکه از طریق پورت LAN را دارد ،که امکان دریافت تصاویر از دستگاه های مختلف متصل به شبکه را فراهم می سازد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ویدئوپروژکتور پاناسونیک

 

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 320
  • بازدید کلی : 1,515