loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 3 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

سانترال کم ظرفیت KX-TES824 دارای قابلیت های فراوانی می باشد از جمله این ویژگی ها می توان  به 3 خط شهری / 8 خط داخلی، دسترسی مستقیم به سیستم داخلی ( DISA ) با پیغام، نمایشگر مشخصات تماس گیرنده روی تلفن تک خط و تلفن سانترال، پیغام گیر پیش ساخته ( BV )، امکان برقراری تماس برای تماس گیرنده بعد از ساعت اداری و دسترسی به داخلی مورد نظر،اشاره کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.
مرکز تلفن KX-TES824



شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دستگاه سانترال پاناسونیک با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. از مهمترین ویژگی های این دستگاه انعطاف پذیری بالای آن نسبت به نیاز مشتری می باشد.
سانترال پاناسونیک KX-TDA200 دارای 10 جای کارت می باشد و قادر به مدیریت حداکثر 128 خط شهری، 128 خط داخلی آنالوگ و 256 خط داخلی دیجیتال می باشد.
قابلیت افزایش تعداد تلفنهای سانترال دیجیتالی، مجهز به ترمینال USB جهت اتصال به کامپیوتر، رابط CTI و کاهش هزینه مکالمات از دیگر امکانات این دستگاه می باشد.
 برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
سانترال پاناسونیک KX-TDA200

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای این کار اطلاعات (تصاویر) را از دستگاه های مختلف نظیر ویدئو,  DVD , VCD,  دوربین های فیلمبرداری و کامپیوتر دریافت و پردازش نموده و توسط لنزی که در آستانه دستگاه  قرار دارد تصاویر را با بزرگنمایی برروی پرده نمایش منعکس می کند. این دستگاه در اتاق جلسات , سالن های کنفرانس, مراکز سمعی و بصری, سالن های همایش یا آمفی تئاتر, دفاتر مدیران, دانشگاه  ها و به طور کلی مواقعی که نیاز به دمو و پرزنت محصول و خدمات وجود دارد، استفاده می شود. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین کمپانی های فعال در عرصه ساخت دیتا پروژکتور است که با تولید انواع مختلف  ویدئو پروژکتور, تمام نیاز های کاربران را پوشش می دهد.
پارامتر های گوناکونی در انتخاب ویدئو پروژکتور متناسب با نیاز شما وجود دارد اما از مهمترین آنها  می توان به شدت روشنایی، رزولوشن، کنتراست، وزن، طول عمر لامپ، تعداد و نوع ورودی و خروجی ها اشاره کرد. ویدئو پروژکتور شرکت فاطر رسانور مدل  PT-EX600 دارای قابلیت هایی هم چون :تکنولوژی ساخت   LCD، شدت روشنایی  6000 انسی لومنز، رزولوشن واقعی XGA - 1024* 768، طول عمر لامپ  4000 ساعت,   دو ورودی RGB یا, VGA     دو ورودی ویدئو IN/OUT و یک ورودی S-Video و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئوپروژکتور PT-EX600

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 باپیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، دیتا پروژکتورها نیز روند رشد و تکامل پر پیچ و خم خود را پیموده اند و در حال حاضر قادرند بسیاری از انتظارات کاربران را برآورده نمایند. امروزه ویدئو پروژکتور در موقعیتهای مختلفی ، به کمک کاربران شتافته و با بالا بردن بهره وری آموزش ، جلسات و سمینارها نقش بسزایی در ارتقاء کیفی اینگونه گردهمایی ها داشته. با توجه به تنوعی که در برند و نوع  ویدئوپروژکتورها وجود دارد  انتخاب ویدئوپروژکتور مناسب بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین برندها در این زمینه بوده است . در این راستا شرکت فاطررسانور ویدئوپررژکتور مدل PT-LS26 را به شما پیشنهاد می دهد. دو تکنولوژي مهم و برتر در حوزه ویدئوپروژکتور DLP و ديگري به نام LCD مي باشد . که معمولا بيشتر کمپاني ها از هر دو تکنولوژي جهت ساخت دستگاهها استفاده مي کنند. تکنولوژی DLP با استفاده از انحراف آینه های میکروسکوپی دیجیتالی کار می کند. ویدئوپررژکتور مدل PT-LS26 با تکنولوژی ساخت DLP، وضوح تصاویر تا 2600 انسی لومنز ،کنتراست 3000:1،طول عمر لامپ 4000ساعت،وزن 2.3 کیلوگرم و بسیاری قابلیتهای دیگر تمامی نیازهای شما را پوشش می دهد هم چنین این ویدئوپروژکتورها سازگار با محیط زیست می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئو پروژکتور مدل PT-LS26

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه  شرکتها و ادارات  به دنبال راه کارهایی در جهت تغییر از سیستم مخابراتی معمولی به سمت سیستم های IP  انعطاف پذیر  و پر سرعت با هزینه مقرون به صرفه می باشند، در اینجاست که  تلفن های سانترال IP  مطرح می شوند. در یک تلفن سانترال تعدادی خط آزاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود، که این امکان را ایجاد می کند بدون مشغول بود خط تلفن با  رعایت مسائل امنیتی  با  قسمتهای دیگر ارتباط برقرار کنید . تلفن سانترال IP مدل KX-NT346 شرکت فاطررسانور داری ویژگی هایی هم چون 2 پورت اینترنت (100BASE-T)، پشتیبانی از (PoE)، 24 کلید قابل برنامه ریزی و بسیاری قابلیت های برتر می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن سانترال IP مدل KX-NT346

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن سانترال پاناسونیک  در کنار دستگاه سانترال پاناسونیک  این امکان را به شما میدهد که خطوط داخلی و شهری خود را مدیریت نمایید،هم چنین امکان برقراری کنفرانس، انتقال خطوط به قسمت های دیگر شرکت، 8کلید CO ، بلندگوی دیجیتال و قابلیت های دیگر را شامل می شود،جهت کسب اطلاع و مشاهده سایر مدل ها  با کلیک بر روی لینک زیر، به سایت شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک مراجعه نمایید.
تلفن سانترال   KX-DT 321

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن سانترال به تلفن های رومیزی ای گفته میشود که میتوان چند خط شهری و داخلی را با آن کنترل کرد.
اگر شما 20 خط شهری داشته باشید در حالت عادی احتیاج به 20 عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد برای رفع این مشکل احتیاج به تلفن های سانترال است که مشکل ما را حل کند.
از دیگر مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان بدون هزینه تلفن می باشد.
همچنین میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود، اپراتور می تواند به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی انتقال دهد.
تلفن سانترال KX-DT 346 دارای خصوصیات زیر می باشد که شرکت فاطر رسانور قادر به ارائه ی آن می باشد.
•    نمایشگر 6 سطری نورانی
•    24 کلید شهری قابل برنامه ریزی
•    توانایی پشتیبانی بلوتوث
برای اطلاعات بیشتر از ویژگی های این مدل و مدل های دیگر تلفن سانترال ،بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن سانترال KX-DT 346

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3722BX از محصولات  شرکت پاناسونیک می باشد که دارای ویژگی هایی نظیر شماره انداز CID ، شمارنده ی پیام، سیستم پاسخگویی دیجیتال، دفترچه تلفن 100 شماره ای، حالت شب، کارکرد بدون برق می باشد. همچنین این محصول دارای 2 گوشی دیجیتال می باشد.
برای اطلاعات بیشتر از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3722BX

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن بیسیم KX-TG3411 از برند همیشگی پاناسونیک دارای قابلیتهایی هم چون شماره انداز (CID)، دفترچه تلفن 50 شماره ای، عمر باطری  تا 10ساعت، 5 حافظه شماره گیری مجدد و بسیاری مزایای دیگر می باشد،برای کسب اطلاعات در مورد این گوشی و سایر محصولات پاناسونیک با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور هدایت خواهید شد.
تلفن بی سیم KX-TG3411

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن یکی از ابزار های ارتباطی امروزه می باشد که در انواع مختلف (تلفن رومیزی، تلفن بی سیم، تلفن اینترنتی، تلفن سانترال) تولید می شود. شرکت پاناسونیک قادر به تولید مدل های متنوع تلفن برای پاسخ به نیاز مشتریان می باشد.
گوشی تلفن KX-T2375 دارای قابلیت های متنوعی از جمله صفحه نمایش دارای ساعت، شماره گیری اشاره ای برای  30 شماره تلفن، حافظه شماره گیری مجدد، بلند گوی دیجیتال  2 طرفه می باشد.
برای اطلاع از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور برروی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن KX-T2375

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 1,522