loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821  با ویژگی های برجسته خود موجب تمایز با برند های دیگر شده است از جمله این قابلیت ها می توان به مواردی هم چون سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال  به صورت 18 دقیقه، حافظه دفترچه تلفن با ظرفیت 100 نام مخاطب و شماره تماس،وجود caller id در هنگام تماس مخاطب،امکان برقراری کنفرانس 4نفره و بسیاری ویژگی های دیگر می توان اشاره نمود.
برای مشاهده سایر قابلیت ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدل های شیک و در عین حال متنوع تلفن بی سیم پاناسونیک را از شرکت فاطررسانور، نمایندگی رسمی پاناسونیک تهیه کنید. گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG7642 دارای سیستم  ارتباطی بی سیم پیشرفته دیجیتالی با فرکانس 1.9 گیگا هرتز می باشد. ویژگی های عمومی  هم چون شماره انداز گویا،دفترچه تلفن،سیستم منشی دیجیتال  و هم چنین قابلیت های تخصصی همانند امکان اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث،  امکان برقراری کنفرانس تا 4 نفر، تکنولوژی     DECT 6.0 و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن بی سیم KX-TG7642

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت پاناسونیک توانسته با ورود به عرصه مخابرات نیاز مشتریان را در این زمینه بر طرف نماید . این شرکت، تلفن های بی سیم پاناسونیک را در مدل های مختلفی ارائه داده است که   KX-TG9391  یکی از پر فروش ترین ها  از این خانواده می باشد. از مهمترین ویژگی های این مدل می توان به کارکرد بدون برق، سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال آن اشاره کرد. مشخصات دیگر شامل موارد زیر می باشد:
1.    قابلیت افزایش تا 6 گوشی
2.    بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0
3.    امکان استفاده از 2 خط تلفن
4.    شماره انداز گویا
برای کسب  اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG9391

شرکت فاطر رسانور بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن بی سیم  مدل KX-TG6641 محصول شرکت پاناسونیک دارای ویژگی های برتری می باشد که از جمله آن  می توان به موارد زیر اشاره کرد:
این مدل دارای شماره انداز گویا بوده یعنی بدون نیاز  به دیدن شماره تماس گرفته شده در هنگام اعلام شماره، متوجه شماره تماس گرفته شده می شوید. دارا بودن تکنولوژی DECT 6.0 Plus ، کارکرد در هنگام نبود برق، قابلیت بهینه سازی مصرف انرژی و سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 18 دقیقه ای از دیگر قابلیت های این تلفن بی سیم می باشد.
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6641

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 شرکت فاطررسانور تلفن بیسیم مدل KX-TG3662   پاناسونیک را با ظاهری متفاوت  و متنوع به شما عرضه می نمایداز قابلیت های این گوشی بی سیم  می توان به  تکنولوژی تا   2.4 گیگا هرتز، قابلیت افزایش تا 6 گوشی ، سیستم CID ،سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای در صورت عدم پاسخگویی مخاطب،امکان برقراری کنفرانس و بسیاری ویژگی های برتر متناسب با نیازهای مشتریان اشاره کرد،برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن بی سیم KX-TG3662

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

این فکس از نوع فکس حرارتی می باشد. در دستگاه فاكس از كاغذهاي شيميايي كه بصورت رول عرضه مي‌گردد، استفاده مي‌شود.
فکس پاناسونیک مدل KX-FP388CX  شرکت فاطررسانور دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر می باشد و همچنین دارای ویژگی های زیر می باشد:
•    50 برگ محفظه کاغذ
•    دارای Caller ID و Speakerphone
•    قابلیت کپی
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
فکس پاناسونیک مدل KX-FP388CX

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

در جایی‌که اطلاعات منتقل شده بر روی شبکه‌های کامپیوتری شکل صوتی به خود بگیرند VOIP مطرح می‌شود. امروزه VOIP و انتقال صوت بر پایه این فناوری به‌صورت یک‌ تجارت بزرگ در آمده است که هم‌چنان روند رو به رشد بالائی دارد. تلفن IP مدل VP-530  با قابلیت هایی هم چون سادگی و سهولت کاربری، قیمت مناسب مکالمات، کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه  توانسته نیاز مشتریان خود را برطرف نماید،از ویژگی های فنی  این مدل می توان صفحه نمایش رنگی 7" digital TFT-LCD with 800x480 pixels resolution، دارای دوربین قابل چرخش 2 مگاپیکسلی، قابلیت تنظیم پهنای باند128 Kbpsتا 1 Mbps، قابلیت تشخیص فعالیت گفتار ، هم چنین  بهره گیری از تکنولوژی صدای HD و بسیاری از مزایای دیگر اشاره کرد،برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک برروی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور مراجعه نمایید.
تلفن IP مدل VP-530

 

 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

تلفن های سانترال پاناسونیک خدمات گوناگونی بسته به نوع دستگاه های سانترال کم ظرفیت، پرظرفیت و دستگاه های سانترال تحت شبکه ارائه می دهند. تلفن های سانترال IP امکان استفاده در بستر شبکه را نیز دارند.
تلفن سانترال IP مدل KX-NT366 دارای امکانات زیر می باشد:
•    صفحه نمایش 6 سطری
•    2 پورت اینترنت (100BASE-T)
•    پشتیبانی از (PoE)
برای اطلاع از سایر ویژگی های این محصول و آشنا  شدن با محصولات دیگر شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن سانترال IP مدل KX-NT366

شرکت فاطر رسانور بازدید : 8 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

این مدل تلفن بی سیم پاناسونیک مناسب برای محیط های متفاوت  است به ویژه مکان هایی که نیاز به یک تلفن ثابت احساس می شود، و در صورت نیاز می توان با استفاده از هندست های بی سیم و تبدیل تلفن به یک ایستگاه پایه از آن استفاده کرد. با توجه به این ویژگی ها، میتوان تلفن بی سیم KX-TG3661را برای دفاتر کاری بسیار ایده آل دانست. از ویژگی های دیگر این مدل موارد زیر را می توان نام برد:
•    سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای
•    قابلیت سیستم CID (شماره انداز)
•    ضبط مکالمات
•    دفترچه تلفن 100 شماره ای
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3661

شرکت فاطر رسانور بازدید : 156 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دستگاه های فاکس (Fax) نوعی دیگر از دستگاه های چندکاره است. دستگاهی که امکان دریافت سند و ارسال آن از طریق خط تلفن را مهیا می سازد. فکس لیزری براي توليد تصوير از اشعه ليزر استفاده مي‌كند.
دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB3150CX  شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک ،دارای صفحه نمایش رنگی  6/3 اینچی می باشد. هم چنین این دستگاه امکان قرار گیری 520 برگ در محفظه کاغذ را دارد. قابل اتصال به کامپیوتر از طریق USB و قابل اتصال به شبکه از طریق LAN از دیگر مزایای این دستگاه فکس می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با  کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور  مراجعه نمایید:
دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB3150CX

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 341
  • بازدید کلی : 1,536