loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت فاطر رسانور نماینده ی رسمی پاناسونیک با ارائه ی محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک سعی بر آن دارد تا نیاز مشتریان را پاسخگو باشد. گوشی های  تلفن رومیزی پاناسونیک در انواع مختلف برای رفع نیاز مشتریان تولید و ارائه شده است.
گوشی تلفن مدل KX-TS500 دارای قابلیت های زیر می باشد:
•    کلید شماره گیری مجدد
•    دارای کلید FLASH
•    قابلیت تغییر حجم صدا در 4 مرحله
•    قابلیت نصب دیواری
برای اطلاع بیشتر از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن مدل KX-TS500

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می روند این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد.
تکنولوژی دوربین مدار بسته نظارت تصویری برای پیشگیری از دست دادن اموال با ارزش را در پی دارد. این تکنولوژی یکی از ابزارهای مدیریت است. مدیران کارخانه ها و فروشگاهها برای تدوین شواهد دیداری ثبت شده و همچنین مشاهده آن از کیلومترها دورتر از این سیستم استفاده می نمایند.
دوربین های مدار بسته از نظر نوع سیگنال به دو تکنولوژی آنالوگ و IP تقسیم می شوند.
برای ارسال و دریافت تصویر در دوربین آنالوگ از امواج آنالوگ استفاده می شود و در دوربین IP از امواج دیجیتال استفاده می شود.
شرکت پاناسونیک دارای سابقه ای غنی در تولید تجهیزات امنیتی می باشد. این شرکت قادر به ارائه ی سری آنالوگ و IP دوربین های دام، دوربین صنعتی، دوربین اسپید دام، دستگاه ضبط DVR و NVR می باشد.
شرکت فاطر رسانور نمایندگی رسمی پاناسونیک توانسته در این راستا خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله ی این خدمات می توان به فروش، نصب و اجرای انواع دوربین های مدار بسته ی پاناسونیک و دستگاه ضبط DVR و دستگاه ضبط NVR اشاره کرد. برای کسب اطلاع بیشتر از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
دوربین مدار بسته



شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با توسعه   ارتباطات ، ابزارهای برقراری ارتباط افراد و سازمان‌ها با یکدیگر نیز به موازات تغییر کرده است . در این میان، تلفن اینترنتی  یکی از راه های  ارتباطی بین افراد در هر جای جهان  در بستر اینترنت مطرح می شود.
شرکت فاطررسانور  به منظور کاستن قیمت های بسیار  مکالمات بین المللی تلفن IP مدل T22 را به شما معرفی می نماید، چیپ ست TITAN TI و موتور صدای TI در این گوشی تعبیه شده است هم چنین گرافیک LCD با وضوح 132*64 بوده و می توان در آن سه اشتراک VoIP تعریف کرد. قابلیت پشتیبانی از تماس های داخلی، ایمیل صوتی و SMS را از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  تلفن IP  با کلیک بر روی لینک زیر، به سایت شرکت فاطررسانور مراجعه نمایید.
تلفن IP مدل T22

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تلفن های سانترال پاناسونیک خود خانواده ای بزرگ در بستر سانترال پاناسونیک بوده و خدمات گوناگونی بسته به نوع دستگاه های سانترال کم ظرفیت، پرظرفیت و دستگاه های سانترال تحت شبکه ارائه می دهند.
شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک تلفن های سانترال خود را در مدل های مختلفی بسته به نیاز مشتریان ارائه می دهد. مدل KX-DT 333 دارای خصوصیات زیر می باشد:
•    نمایشگر  3 سطری نورانی
•    24 کلید CO قابل برنامه ریزی
•    بلندگوی دیجیتال
برای اطلاع از سایر خصوصیات این مدل و آشنایی با مدل های دیگر تلفن سانترال پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن سانترال KX-DT 333

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی تلفن بی سیم KX-TG 9385  سری TG از خانواده بزرگ پاناسونیک در عرصه مخابرات می باشد که دارای ویژگی هایی هم چون یک گوشی بیسیم اضافه ، دفترچه تلفن( 600 شماره روی بیس و 100شماره روی گوشی،  قابلیت افزایش تا 6 گوشی و.. از قابلیت های برتر   KX-TG 9385 پاناسونیک، می توان به ارتباط داخلی بین بیس و گوشی ،  امکان استفاده از 2 خط تلفن به طور همزمان  اشاره کرد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور هدایت خواهید شد
گوشی تلفن بی سیم KX-TG 9385

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت فاطررسانور تلفن بی سیم خود را  از سری محصولات 3 خانواده پاناسونیک به شما عرضه می نماید،مدل  KX-TG3711 دارای  کیفیت صدا  تا 2.4 گیگا هرتز، عمر باطری  تا 10ساعت، دارای باطری های قابل شارژ Ni-MH،  کارکرد بدون برق در هنگام قطعی برق ،شماره انداز (CID)و بسیاری ویژگی های برتر و کاربر پسند  می باشد،برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرگت فاطررسانور مراجعه نمایید
تلفن بی سیم KX-TG3711

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت فاطر رسانور قادر به ارائه ی انواع مدل های سانترال پاناسونیک می باشد و توانسته نیاز مشتریان را در این زمینه پاسخ گو باشد. مرکز تلفن KX-TEM824 دارای ویژگی هایی شامل 6 خط شهری/16 خط داخلی، دسترسی مستقیم به سیستم داخلی ( DISA ) با پیغام، نمایشگر مشخصات تماس گیرنده روی تلفن تک خط و تلفن سانترال و تعمیر ، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند می باشد.
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
مرکز تلفن KX-TEM824

شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA600 یکی از دستگاه های سانترالی میباشد که بیشترین استفاده را در مراکز دولتی و خصوصی از قبیل وزارت خانه ها،بیمارستان ها،هتل ها و ..... را دارد. این مرکز تلفن با توجه به ظرفیت باور نکردنی خود یکی از تولیدات منحصر به فرد کمپانی پاناسونیک محسوب می شود و مشتریان مختص به خود را دارا می باشد. این دستگاه بیشتر در مکان های پر ظرفیت استفاده می شود. قابل ذکر است انتخاب این دستگاه برای شرکت هایی که رو به رشد می باشند نیز مناسب می باشد.
از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به ماژولار بودن باکس های PBX ،    رابط CTI،قابلیت سازگاری با PRI (خطوط 5 شماره ای مخابرات(اشاره کرد. این باکس سانترال دارای  11 جای کارت (Slot) می باشد که قابلیت ارتقاء  نیز،دارد.
برای مشاهده ی خصوصیات دیگر این دستگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
سانترال پاناسونیک KX-TDA600

شرکت فاطر رسانور بازدید : 3 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

استفاده از تکنولوژي پروژکتورها در عرصه آموزش به طور روز افزوني عموميت پیدا کرده است. استفاده از اين ابزار در عرصه بازرگاني و تجاري جهت انتقال مناسب تر مفاهيم وايده ها اجتناب ناپذير می باشد. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین کمپانی های فعال در عرصه ساخت تجهیزات الکترو.نیکی و دیتا پروژکتور است که با تولید انواع مختلف  ویدئو پروژکتور, تمام نیاز های کاربران را پوشش می دهد. ویدئو پروژکتور مدل PT-VX400شرکت فاطررسانور  با شدت روشنایی 4000  انسی لومنز و هم چنین وزن متناسب 3.6 کیلو گرم،رزولوشن XGA - 1024* 768،طول عمر لامپ 5000 ساعت و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

ویدئو پروژکتور مدل PT-VX400

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویدئو پروژکتور مدل PT-LX300 از محصولات شرکت پاناسونیک می باشد که با استفاده از تکتولوژی DLP ساخته شده است. این محصول دارای رزولوشن واقعی XGA - 1024 * 768 ، شدت روشنایی 3000 انسی لومنز، ورودی HDMI، بلندگوی واقعی 2 واتی، ورودی و خروجی کامپیوتر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور  هدایت خواهید شد:
ویدئو پروژکتور مدل PT-LX300

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 1,500