loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

فکس KX-FP365CXجزء محصولات با کیفیت، برند همیشگی پاناسونیک می باشد، این مدل با  سرعت ارسال 14.4kbps، منشی تلفنی تمام دیجیتال، دفترچه تلفن با  100حافظه و  Caller ID ،پاسخگوی نیاز شما مشتریان گرامی می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور  نماینده پاناسونیک مراجعه نمایید.

فکس پاناسونیک KX-FP365CX


 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

همگام با تکامل ویدئو پروژکتور، کاربردهای آن نیز با توجه  نیازهای متفاوت کاربران، افزایش چشمگیری داشته است. علاوه  بر آن ، حوزه استفاده از دیتا پروژکتور به بسیاری از مراکز دولتی، تحقیقاتی و پژوهشی، مراکز نظامی و عملیاتی، تجارت و دموی محصولات و خدمات،  نیز توسعه یافته است. با توجه به کاربران  و  سلیقه های متفاوت در انتخاب ویدئوپروژکتور امکاناتی که هر دستگاه پروژکتور دارد متمایز از دیگر قابلیت ها می باشد..شرکت فاطررسانور نماینده محصولات مخابراتی پاناسونیک با  بررسی نیازهای کاربران خود  ویدئوپروژکتور PT-LX30h به شما عرضه می نماید این دستگاه با تکنولوژی ساخت LCD،شدت روشنایی با کیفیت عالی 3000 انسی لومنز،کنتراست 2500:1،طول عمر لامپ تا 4000ساعت،وزن 2.9 کیلوگرم و هم چنین ورودی صدا،شبکه،ورودی ویدئو و لوازم جانبی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئو پروژکتور مدل PT-LX30h

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

مدل KX-TG6841 مدل 2013 کمپانی پاناسونیک است که با طراحی زیبا و ویژگی های جدید و منحصر به فرد پاسخگوی نیازهای مشتریان خود می باشد.از ویژگی های بارز این محصول می توان موارد زیر را نام برد:
منشی تلفنی با قابلیت تماس اتوماتیک  و اعلام پیام جدید، نویزگیر پیشرفته ، کارکرد بدون برق بیس، سیستم پاسخگویی دیجیتال 18 دقیقه ای و برقراری تماس با شماره ی از پیش تعیین شده جهت اعلام پیام ، سازگار با دستگاه TGA20 (کلیدیاب)، صفحه نمایش LCD بر روی بیس و گوشی ، دارای تکنولوژی DECT 6.0 Plusو بسیاری موارد دیگر را  اشاره نمود.هم چنین این گوشی قابلیت ارتقا تا 6گوشی را دارا می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گوشی تلفن بی سیم   KX-TG6841



شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

شرکت فاطر رسانور نماینده ی رسمی پاناسونیک توانسته با محصولات خود نیاز مشتریان را پاسخ دهد و رضایت آنها را جلب نماید. این شرکت محصولات متنوعی را ارائه می دهد که تلفن رومیزی نمونه ای از آنها است. مدل های KX-TS880 و KX-TS881 از جدیدترین مدل های تلفن رومیزی پاناسونیک هستند که دارای خصوصیات زیر می باشند:
•    دارای صفحه نمایش سه سطری
•    دارای بلندگو و هندزفری
•    دفترچه تلفن 50 شماره ی
•    20 حافظه برای شماره های گرفته شده
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن مدل KX-TS880 و KX-TS881

 

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

گوشی تلفن رومیزی  KX-TS600 پاناسونیک دارای قابلیت هایی هم چون صفحه نمایش سه سطری با ساعت، Caller ID با  50 حافظه، سه حافظه برای شماره گیری سریع و ویژگی های برتر دیگر می باشد،برای مشاهده این مدل و  جدیدترین ها از خانواده پاناسونیک به سایت شرکت فاطررسانور مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن KX-TS600

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

شرکت فاطر رسانور با محصولات خود مانند تلفن رومیزی پاناسونیک مدلkx-ts620 توانسته نیاز مشتریان را پاسخ دهد. این مدل دارای ویژگی های زیر می باشد:
•    سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال
•    سازگار با سیستم CallerID
•    پنجاه حافظه نام و شماره تلفن CallerID
•    خروجی تلفن جانبی
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن KX-TS620

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

ویدئو دیتا پروژکتور دستگاهی است که امکان انعکاس تصاویر کامپیوتر ، ویدئو، دوربین فیلم برداری و ... را بر روی پرده نمایش فراهم میکند.

این دستگاه امروزه با نامهایی نظیر دیتا پروژکتور، مالتی مدیا پروژکتور، ویدئو پروژکتور ، معرفی می گردد. با توجه به تنوعی که در برند و نوع  ویدئو پروژکتورها وجود دارد آگاهی در مورد انتخاب ویدئوپروژکتور مناسب  از موارد ضروری به شمار می رود و هم چنین این انتخاب، بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین برندها در این زمینه بوده است. شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک ویدئو پروژکتور مدل PT-TW231 را به شما عرضه می نماید. این دیتا پروژکتور دارای تکنو لوژی  LCD، شدت روشنایی 2500 انسی لومنز، طول عمرلامپ4000ساعت، وزن 4.7 کیلوگرم و با  رزولوشن واقعی    WXGA - 10280* 800 و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویدئو پروژکتور مدل PT-TW231

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فکس پاناسونیک با قابلیت های متنوع خود توانسته در میان برندهای محبوب از  جایگاه ویژه ای برخوردار شود.فکس پاناسونیک در انواع دو کاره،سه کاره و چندکاره عرضه می شود.

از مهمترین ویژگی ها فکس پاناسونیک مدل kx-fp701  می توان به حافظه ی 28 صفحه ی در صورت نبود کاغذ، کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان،حافظه 25 صفحه ای جهت ارسال فکس،
دفترچه تلفن 100 شماره ای و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.

فکس پاناسونیک مدل KX-FP701

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. از امکانات این دستگاه می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا ، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر ، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و ... اشاره کرد.

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100D یکی از پرفروش ترین سیستم های سانترال پرظرفیت پاناسونیک در طی این مدت می باشد.

این مرکز تلفن قادر به مدیریت حداکثر 112 خط شهری، 176 خط داخلی و حداکثر 160پورت داخلی دیجیتال می باشد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه انعطاف پذیری بالای آن نسبت به نیاز مشتری می باشد.

این دستگاه دارای 7 جای کارت می باشد. پشتیبانی از کارتهای داخلی آنالوگ 24 پورت، پشتیبانی از خطوط ایوان PRI 4 یا 5 رقمی، مجهز به ترمینال USB از دیگر امکانات این دستگاه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینگ زیر کلیک نمایید:

سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دستگاه سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد.  در این راستا شرکت فاطر رسانور( نمایندگی رسمی پاناسونیک)خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه داده است.
دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDE100  از سری محصولات دستگاه سانترال پرظرفیت می باشد . این مرکز تلفن قادر می باشد حداکثر 64 خط و 128 خط داخلی را مدیریت نماید.  سری KX-TDE پاناسونیک با امکانات قدرتمند و ارتقاء یافته سیستمهای مخابراتی پیشرفته کاملا IP هستند که قابلیت ها و امکاناتIP تلفنی را روی شبکه محلی (LAN) و هم شبکه های گسترده (Broad Band) فراهم می آورند.
این دستگاه هم مانند TDA100 قدیم دارای  5 جای کارت می باشد . رابط های مختلف IP مانند خط IP ، خط   SIP، تلفن اختصاصی آی پی ، Softphone و خطوط داخلی SIP را می توان در این سیستم تعریف نمود.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
سانترال پاناسونیک KX-TDE100

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 339
  • بازدید کلی : 1,534