loading...
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطر رسانور بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

تلفن سانترال یا pbx  Private Branch Exchange)) یک شبکه تلفن خصوصی است که در درون شرکتها یا سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم تلفن سانترال این امکان را به شما میدهد که بدون مشغول بودن خط تلفن با سایر قسمت ها مکالمه تلفنی برقرار کنید.
تلفن سانترال شماره های شهری، شماره تلفن های دریافت شده از شرکت مخابرات یا PSTN سازمان را بین کاربران به اشتراک می گذارد و امکان استفاده از خطوط شهری را برای همه کاربران فراهم می کند. کاربرد تلفن سانترال را می توان  در ,بیمارستان ها,شرکت ها,هتل ها, ادارات و بسیار موارد دیگر یافت.در این زمینه شرکت فاطر رسانور تلفن سانترال KX-DT 343 را با قابلیت هایی فراوانی به شما عرضه می نماید از جمله : نمایشگر  3 سطری نورانی ، 24 کلید CO قابل برنامه ریزی، کنسول  60  DSS (اختیاری  390 KX-DT )، ماژول بلوتوث (اختیاری  307 KX-NT) و بسیاری قابلیت های دیگر,جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن سانترال KX-DT 343


شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

مدل های مختلف و متنوع تلفن بی سیم پاناسونیک را با گارانتی اصلی از شرکت فاطررسانور، نمایندگی رسمی پاناسونیک تهیه کنید.
- تلفن بی سیم دیجیتال KX-TG3721 با منشی تلفنی 2.4GHZ
- سیستم پیام گیر و شمارش پیام ها ( در حدود 18 دقیقه )
- سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال
- بلند گو ( Hands Free ) روی گوشی
- حالت شب ( قطع زنگ در هنگام شب )
- گیره محکم روی گوشی
- تکنولوژی بهبود کیفیت (صدای دیجیتال(
- تنظیم دلخواه صدای سیستم
- قابلیت انسداد تماسهای ورودی
- 100 حافظه با نام و شماره تلفن
- زنگ پلی فونیک 30ملودی / 10 آهنگ روی گوشی
- گیره دیواری دستگاه اصلی و شارژر.

برای مشاهده تلفن های بی سیم پاناسونیک برروی لینک زیر کلیک کنید:
تلفن بی سیم پاناسونیک

 



شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

از زمان اختراع تلفن ، براي بيش ازيك قرن، اين وسيله نقش منحصر به فردي را در دنياي ارتباطات ايفا كرده است. امروزه هر چند شيوه‌هاي جديد ارتباط (همچون تلفن همراه) ظهور كرده‌اند، ولي نياز به استفاده از تلفن ثابت، به دليل داشتن مزاياي خاص همچنان از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. شرکت فاطررسانور  نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران تلفن پاناسونیک خود را با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا و هم چنین ارتباطی متمایز به شما معرفی می کند گوشی تلفن KX-TS3282 شرکت فاطرررسانور دارای قابلیت های فراوانی  هم چون حافظه شماره گیری مجدد، بلند گوی دیجیتال  2 طرفه، قابلیت تلفن سانترال به صورت  2 خط اصلی و  8 خروجی، دو خط با قابلیت برقراری ارتباط کنفرانس سه نفره و بسیاری مزایای دیگر می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر برروی کلمه زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن KX-TS3282



شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

کلمه دکت مخفف DECT =Digital Enhanced Cordless Telecommunications می باشد. فناوری دکت ، فناوری است که در تلفن های جدید خطوط ثابت تعبیه شده است تلفن های DECT وسایلی هستند که برای برقراری اتصال از طریق خط تلفن به وسیله ی اتصال بدون سیم گوشی و پایه مورد استفاده قرار می گیرند. فناوری آنالوگ استفاده شده در مدل های جدید تلفن بی سیم منجر به بالا رفتن کیفیت صدا شده است. این فناوری با فرکانس هاي (1880 – 1900) مگا هرتز کار مي کند. فناوری DECT هم در سیستمهای تلفنی آنالوگ و هم در مراکز تلفن VoIP قابل به کارگیری است.
تلفن Wifi از تکنولوژی اینترنت بی سیم برای برقراری تماس تلفنی استفاده می کند. گوشی‌های‌‌WiFi بر خلاف سیستم DECT به هیچ آنتن خاصی وابسته نیستند و با Accsses point موجود وارد شبکه محلی شده و به مرکز تلفن VoIP متصل می‌شوند.
سیستم wifi و آنتن DECT شرکت فاطررسانور با فراهم کردن بستر ارتباطی پاسخگوی کارمندان و یا مدیرانی است که  نیاز به حضور در قسمت های مختلف شرکت را دارند و  هم چنین هم زمان پاسخگوی تماس های ورودی خود نیز می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن wifi و آنتن DECT

\"\"

شرکت فاطر رسانور بازدید : 5 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

سانترال  پاناسونیک به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز تلفن سانترال کم ظرفیت پاناسونیک برای شرکت های کوچک تا متوسط استفاده می شود. از ویژگی های این سانترال کم ظرفیت می توان به موارد زیر به صورت خلاصه اشاره کرد:
•    امکان ایجاد محدودیت برای کاربران خاص
•    برقراری تماس های چند نفره(مکالمه کنفرانسی)
•    امکان ارسال پیام کوتاه از طریق خط تلفن
•    مدیریت تماس های ورودی
•    نمایش مشخصات تماس گیرنده (Caller ID)
شرکت فاطر رسانور نمایندگی رسمی پاناسونیک ارائه دهنده ی مدل های مختلف مرکز تلفن کم ظرفیت می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
سانترال کم ظرفیت

شرکت فاطر رسانور بازدید : 4 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد . سانترال پر ظرفیت پاناسونیک قادر به مدیریت یک مجموعه با 24 تا 1000 پورت می باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به سهولت در برقراری تماس از داخلی در مکان های مختلف، کاهش و کنترل هزینه های ارتباطی، مدیریت تماس های ورودی بدون نیاز به اپراتور انسانی و ایجاد ارتباط داخلی به داخلی بدون نیاز به هزینه کارکرد از زیر ساخت مخابرات اشاره کرد.
شرکت فاطر رسانور ارائه دهنده ی انواع دستگاه های سانترال و دارای خدمات نصب و اجرا و خدمات پس از فروش و پشتیبانی می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
دستگاه سانترال پرظرفیت

\"\"

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 در گذشته نیاز به یک اپراتور انسانی برای اداره کردن حجم بالایی از تماس های تلفنی،بخش تفکیک ناپذیره  هرشرکت و یا ارگانی بود. امروزه سیستم‌های یکپارچه تلفنی (CTI)،  این توانایی  را دارند که کامپیوتر را برای اداره کردن سیستم های تلفنی  با عملکرد خودکار، تطبیق دهند و  بدون نیاز به حضور فیزیکی کاربر، به صورت 24 ساعت پاسخگوی تماس گیرندگان باشند و با صرفه جویی در هزینه و زمان، مستقیما اطلاعاتی را که مورد نیاز آنهاست در  اختیارشان قرار دهند.
سيستم تلفن گويا در حقيقت استفاده از قابليت هاي سيستم هاي كامپيوتري در بستر خطوط تلفني و شكل تكامل يافته تر همان پيام گير ساده تلفني است. با اين تفاوت كه بانك هاي اطلاعاتي پشتيبان سيستم امكان ايجاد تعامل بين مخاطب و ماشين را  فراهم مي كنند. در این راستا شرکت فاطررسانور با توجه به كاربردهای گوناگون و نیازهای متفاوت شركت‌ها و سازمان‌ها، نرم افزار تلفن گویا را به شما عرضه می نماید.مهم‌ترین ویژگی نرم‌افزار فوق این است که  مشتریان می‌توانند بر حسب نیاز خود نحوه ارائه خدمات، روال پاسخ‌گویی به تماس‌ها، پخش پیغام‌ها، منوهای صوتی، دریافت اطلاعات و ارسال فکس از طریق خط تلفن را مشخص نمایند، قابلیت هایی هم چون امکان طراحی ، پیاده سازی و تست سناریو توسط ابزار گرافیکی ، سیستم های مدیریت شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و نظرسنجی و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود.همچنین این سیستم می تواند با اتصال به انواع بانک‌های اطلاعاتی (SqlServer, Oracle, MySql) و یا CRM موجود در سازمان‌ها، کاربردها و نرم افزارهای تلفیقی کارآمدی تولید نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن گویا

شرکت فاطر رسانور بازدید : 8 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

امروزه انتقال تماس، کنفرانس‌های تلفنی، نمایشگر شماره تلفنی و ... همه سرویس‌هائی هستند که از سوی مراکز مخابراتی و بر پایه شبکه‌های مخابراتی ارائه می‌شوند. شبکه‌های مخابراتی به‌عنوان جزء جدائی‌ناپذیر زندگی امروز بیشترین سهم را در تبادل اطلاعات و اخبار بر عهده دارند. این فن‌آوری که قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد، صورت پیشرفته‌تری به خود گرفته و خود را با نیازهای جدید تطبیق داده تا به‌صورت امروزی درآمده است. در جائی‌که اطلاعات منتقل شده بر روی شبکه‌های کامپیوتری شکل صوتی به خود بگیرند VOIP مطرح می‌شود. امروزه VOIP و انتقال صوت بر پایه این فن‌آوری به‌صورت یک‌ تجارت بزرگ در آمده است که هم‌چنان روند رو به رشد بالائی دارد. مزیت اصلی این نوع مکالمات برای کاربران، هزینه پائین آن است که موجب ترجیح آن به شبکه‌های مخابراتی سنتی می‌شود. در فناوری VOIP چون ارتباط با استفاده از زیرساخت اینترنت برقرار می‌شود، عملاً چیزی به نام اشغال شدن خط ارتباطی نداریم .به‌منظور رسیدن به کارائی بالاتر و کیفیت بهتر صدا در مکالمات VOIP، نیاز به استفاده از تجهیزات ویژه‌ای در شبکه‌های مبتنی بر IP است در این راهبرد شرکت فاطر رسا نور(نمایندگی رسمی خدمات پاناسونیک) خدمات قابل ملاحظه ای را به مشتریان  ارائه می دهد.تلفن اینترنتی VOIP شرکت فاطررسانوربا ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا موجب افزایش تقاضا در این زمینه شده است از ویژگی های کلیدی می توان به موارد زیر شاره کرد: امکاناتی نظیر caller id- hold- Transfer conference-  Redial - پیاده سازی سرویس تلفن اینترنتیpoint to point--وجود سرویس soft phone به منظور برقراری تماس ها  به صورت نرم افزاری که موجب کاهش چشمگیر هزینه ها می شود-انتقال مکالمات بین المللی-امکان تماس با کلیه شمارهای داخلی درون شرکت-امکان تماس با کلیه شماره های شهری،بین شهری در داخل کشور- ارسال تصاوير همزمان با صوت- استفاده از مکانيزم های فشرده سازی مکالمات برای کاهش پهنای باند و امکاناتی همانند:  دفترچه  تلفن ، آپلود زنگ دلخواه ، پشتیبانی چند داخلی ، تعریف   Hotline، دریافت ip ، رجیستر کردن از طریق دستی و اینترنتی و Web Base بودن را می توان اشاره کرد  هم چنین شرکت فاطر رسانور با بهره گیری از  کادری متخصص و مجرب در زمینه فروش،نصب،اجرا و پشتیبانی خدمات پایدار و مطمئنی را به شرکتها ارائه می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن اینترنتی

شرکت فاطر رسانور بازدید : 8 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

از زمان اختراع تلفن ، براي بيش ازيك قرن، اين وسيله نقش منحصر به فردي را در دنياي ارتباطات ايفا كرده است. امروزه هر چند شيوه‌هاي جديد ارتباط (همچون تلفن همراه) ظهور كرده‌اند، ولي نياز به استفاده از تلفن ثابت، به دليل داشتن مزاياي خاص همچنان از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. شبكه‌هاي تلفن ثابت در اين فاصله دچار تغييرات گسترده‌اي شده و سرويس‌هاي جديدي بر روي آنها تعريف شده است به طوری که دیگر نمی توان آنها را صرفاً تلفن دانست. شرکت فاطر رسانور (نمایندگی رسمی پاناسونیک) راهبردهای بسیاری را در این زمینه به کار  گرفته است و با درنظر گرفتن همه نیازهای مشتریان خود ، تلفن های رومیزی  مدرن، با کیفیت پایدار و جذاب را ارائه می دهد. تلفن رومیزی پاناسونیک این قابلیت را دارا هستند که کاربردهای  یک تلفن معمولی با کاربردهای یک  تلفن بی سیم را در یک ساختار قرار بدهند  هم چنین شرکت فاطررسانور تلفن بی سیم، تلفن سانترال و گوشی تلفن  را در گروه بندی این محصول جای داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن رومیزی

شرکت فاطر رسانور بازدید : 6 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

گیت وی در واقع یک روتر است که دسترسی شبکه شما را با شبکه های دیگر میسر می سازد. پیش فرض گیت وی یک روتر است که تمام درخواست هایی که برای آن مسیر دیگر تعیین نشده به آن ارسال می شود.
یک گیت وی VoIP اتصال سیستم تلفنی VoIP به شبکه مخابراتی تلفن آنالوگ را امکانپذیر می کند. گاهی به این تجهیزات گیت وی های IP نیز گفته می شود. گیت وی های VoIP از اهمیت خاصی در یک سیستم تلفن مبتنی بر IP برخوردارند و کیفیت صدا و پایداری سیستم تا حد زیادی به عملکرد آن ها وابسته است. گیت وی های سری MX شرکت فاطررسانور با برند  Newrock و با  ظرفیت های  مختلف جوابگوی نیاز های ارتباطی VOIP شما می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتردر این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گیت وی voip



تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
شرکت فاطررسانور نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک و نیوراک در ایران می باشد. تجهیزات پاناسونیکی هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم،سانترال ، تلفن سانترال،ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس ،تجهیزات مربوط به آنتن DECT وWIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.در این راستا شرکت ما با وجود کادری دلسوز و متخصص در این زمینه ،با پیشرفت تکنولوژی همگام و هم سو شده است و جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا و با ضمانت به شما عرضه می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 1,540